Elérhetőségek:
Magyar Konzuli Szolgálat központi honlapja: https://konzinfo.mfa.gov.hu/
Magyarország Stockholmi Nagykövetségének honlapja: https://stockholm.mfa.gov.hu/
Konzuli Szolgálat Ifjúsági Portálja https://konzinfojunior.mfa.gov.hu
Konzinfo Utazom mobilalkalmazás: https://konzinfo.mfa.gov.hu/kozerdeku-informaciok/kulgazdasagi-es-kulugyminiszterium-konzinfo-utazom-mobil-alkalmazasa
Magyarország Stockholmi Nagykövetségének Konzuli Irodája:
Ügyfélfogadási cím: 115 27 Stockholm, Laboratoriegatan 2.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ez nem a Nagykövetség főbejárata, hanem az Angol Templom felőli utcáról nyíló konzuli bejárat!
Kapcsolattartás:
Postacím: Box 24125,104 51 Stockholm
E-mail cím: consulate.sto@mfa.gov.hu
Kérjük, hogy kérdés, kérés esetén főleg e-mailt írjanak nekünk, mert telefonvonalaink gyakran terheltek!
Telefonszámok telefonos ügyfélszolgálati időben:
Személyes ügyfélfogadási idő (kizárólag időpontfoglalással!):
Hétfő: 9:00 – 12:00 és 15:00 – 16:30
Kedd: 9:00 – 12:00 és 14:30 – 16:30
Szerda: 9:00 – 12:00 és 15:00 – 17:00
Csütörtök: 9:00 – 12:00 és 14:30 – 16:30
Telefonos ügyfélszolgálat ideje:
Hétfő 13:00 – 15:00
Kedd: 13:00 – 15:00
Szerda: 13:00 – 15:00
Csütörtök 13:00 – 15:00
Vészhelyzeti telefonszám 0-24 órában:
Bajba jutott magyar állampolgárok halaszthatatlan vészhelyzet esetén 0-24 órában elérhetik a Konzuli Szolgálatot. Munkaidőben a Konzuli Irodát keressék a fenti telefonszámokon, munkaidőn kívül a Konzuli Tájékoztatási és Ügyeleti Központot hívják a +36 80 36 80 36 telefonszámon.
Konzuli Irodánkban az ügyfélszolgálat szünetel:
Figyelem! A magyar és a svéd ünnep- és munkaszüneti napokon Konzuli Irodánk zárva tart.
Időpontfoglalás személyes ügyintézésre a Stockholmi Nagykövetség Konzuli Irodájánál:
Személyes ügyintézésére kizárólag előzetes, e-mailes, vagy online időpontfoglalással van lehetőség!
I. Az online időpontfoglaló rendszeren keresztül az alábbi ügytípusokra foglalhatnak időpontot.
- anyakönyvi kivonat kiállítása (Magyarországon már anyakönyvezett személyek esetén);
- családi állapot igazolás igénylése;
- hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése;
- életbenlét igazolása/adategyeztetés aláírása magyarországi nyugdíjfolyósításhoz;
- aláíráshitelesítés;
- másolathitelesítés;
- személyi igazolvány igénylése (e-SZIG);
- útlevél igénylése;
- ügyfélkapu regisztráció.
II. A fenti ügytípusokon kívüli ügyintézésre e-mailen, Konzuli Irodánk munkatársainál tudnak időpontot foglalni. Kérjük, keressenek minket az ügytípus megjelölésével a consulate.sto@mfa.gov.hu e-mail címen.
További információért kérjük, olvassák el honlapunkon az egyes konzuli ügytípusokhoz tartozó tájékoztatókat!
Nyomtatványok konzuli ügyintézéshez:
A különféle konzuli ügytípusokhoz tartozó nyomtatványokat a következő honlapon tölthetik le: https://konzinfo.mfa.gov.hu/konzuli-szolgaltatas/nyomtatvanyok
Az elkészült iratok, okmányok átvétele Konzuli Irodánkban:
Elkészült okmányaikról Konzuli Irodánk értesítést küld a kérelmező által megadott elérhetőségek egyikén (rendszerint e-mailben). Az okmányok átvételéhez nem szükséges időpontot foglalni, azok ügyfélfogadási időben bármikor átvehetők előzetes bejelentkezés nélkül Konzuli Irodánkban (115 27 Stockholm, Laboratoriegatan 2.)
Figyelem! A magyar és a svéd ünnep- és munkaszüneti napokon Konzuli Irodánk zárva tart.
Postai úton intézhető konzuli ügytípusok:
A konzuli ügyintézés keretében bizonyos kérelmek személyes megjelenés mellett postai úton is benyújthatók. Fontos, hogy ennek meghatározott, kötelező feltételei vannak, ezért kérjük, hogy a postán keresztül történő ügyintézési szándékukat előre, e-mailben vagy telefonon jelezzék a Konzuli Iroda munkatársainak, a kérelem postára adása előtt velünk egyeztessenek!
Meghatározott feltételek teljesülése esetén postai úton is intézhető konzuli ügytípusokról olvassák el a Nyomtatványok beküldése postán menüpontot.